betulart-logo

Szállítási díj, csomagolás, postai díj


A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni utánvétes rendelés esetén. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Csomagjainkat minden esetben értékbiztosítva küldjük!

 

Csomagküldési díjak

 

Utánvétes szállítási díjak kisebb tárgyakra vonatkozóan:  890 Ft szállítási díj + 250 Ft utánvét díj

Előre utalás esetén a szállítási díj: 890 Ft

 

Nagyobb tárgyakat, festményeket, készleteket kizárólag az MPL rendszerén keresztül küldjük Önnek!

AZ ÁRAK AZ ÁFÁ-T  TARTALMAZZÁK!!!!!

A megrendelt árut a DPD futárszolgálatával küldjük Önnek. Ennek egységes díja 2600 Ft, amely változhat a nagyobb érték és nagyobb térfogat függvényében. Ilyen esetekben személyes egyeztetés szükséges.

 

Szállítási határidő


A szállítási határidő minden 18:00-ig leadott rendelés esetén 1-2 munkanap (másnap), ha nincs feltüntetve másként. A 18:00 óra utáni rendeléseket csak másnap tudjuk feldolgozni, ezért a szállítás ebben az esetben 2 munkanap.

 

Sikertelen kiszállítás


Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vevőt terhelik. Amennyiben a Vevő hibájából meghiúsul, a kiszállítás a nem lemondott megrendelések újraküldésének a költsége a Vevőt terheli. Ezen költség (a tényleges kiszállítási költség) a Vevő felé kiszámlázásra kerül. Újraküldés esetén ezek után a terméket csakis előreutalással áll módunkban küldeni. Felhívjuk figyelmüket, hogy a futárszolgálat nem jogosult a termék kicsomagolását elvégezni az utánvét kifizetését megelőzően és utána sem köteles jegyzőkönyvet felvenni, amennyiben hiányosnak tartja a csomagot, a kibontást követően. Amennyiben a csomagot hiányosan kapta meg, úgy telefonon vagy e-mailben értesítsen bennünket. Sérült csomagot ne vegye át! Ebben az esetben jelezze a futárnál, hogy a csomagot a sérülés miatt nem veszi át.